TESTIMONI 1-SUFFY GOAT




                     



"Anak saya dulunya kerap selsema dan batuk berkahak sehingga sebulan sekali pasti ke hospital untuk ambik nebulizer bagi cairkan kahak. Pantang ada orang lain selsema atau batuk pasti anak saya turut berjangkit, sampai saya risau untuk bawa dia bergaul dengan orang lain. Sehinggalah saya memberi anak saya minum susu SUFFY GOAT selepas tengok di internet menyatakan kebaikan susu kambing dimana salah satunya meningkatkan imunisasi badan. Alhamdulilah..saya dapati antibodi anak saya sekarang semakin baik dan jarang sekali selsema. Dia juga semakin aktif dan saya juga tidak risau atau takut-takut untuk bawa dia bermain di luar. Kini saya mengandung anak kedua dan turut juga minum susu SUFFY GOAT untuk memberi khasiat yang terbaik untuk anak yang saya kandungkan ini, insyallah....."

-Puan Nur Khalida
Dari Selangor

No comments: